tisdag 15 september 2009

Ha den äran till mig!

Idag vaknade jag upp som 23 år. Jag fick frukost på sängen, eller ja vid bordet men det stod färdigt när jag steg upp. Så det var ju gulligt. Fick Måns present vid frukosten, det var en röd/vit rutig skjorta som var väldigt söt. Så den blev jag glad över. Lite senare damp det ner ett kuvert i brevlådan. Det var från farmor och farfar som hade skickat en slant och en gratulationshälsning.
Sen så vill jag passa på att tacka alla mina vänner för de fina gratulationerna! Det blev dock inga blommor till mig..

Idag var det en heldag på stan i det härliga vädret. Hittade en höst/vinterjacka som jag är nöjd med trots att det inte blev leopardjackan jag spanat in tidigare. Köpte mig ett par svarta pumps idag också, likadana som de röda jag har men en storlek mindre vilket jag kommer att få ångra!
Nu är det tvättning och städning som står på schemat för kvällen...yeeey..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar