torsdag 1 oktober 2009

Nu var det ett tag sen..

Sen jag skrev i bloggen och det beror helt på att jag har inget att skriva om. Eller egentligen så har jag väl det men det är så tråkigt att min kamera är trasig och dessutom borta och mobilkameran känns väl sådär.

Igår fyllde Måns iaf 30! Tyvärr så hann vi knappt ses igår. Han fick min present på morgonen som var en skivspelare för vinylplattor som man dessutom kopplar in i datorn. Så det var en modern liten pryl han fick och han blev jätte glad. Vem är den bästa flickvännen?! Jo jag! :)
Men iaf, jag hade inventering på jobbet hela dagen och kom inte därifrån förns vid åtta tiden, vi hade tvättid klockan 19:00 plus att Måns skulle på styrelsemöte (bostadsföreningen). Så vi får fira till helgen. Jag har tänkt försöka boka bord på Raw vid S:t eriksplan (?) på lördag.

Åååh! Nästa torsdag (8/10) åker jag till Umeå! det ska bli så himla kul att träffa alla igen! Jag ska passa på att klippa mig där uppe också på Bla bla bla. Jag tror dom är duktiga där och har betydligt bättre priser än här i Stockholm.

Nu hinner jag inte skriva så mycket mer för jag måste öppna butiken men jag uppmanar alla att kolla på "Bonde söker fru" nästa vecka. Premiär den 7:e Oktober vilket är nästa onsdag! Klockan 20:00

3 kommentarer:

  1. Världens bästa present och världens bästa flickvän. Puss

    SvaraRadera
  2. Men gullan, varför ska alla titta på "Bonde söker fru"? Jag trodde inte att du gillade sånt trams?? puss mami

    SvaraRadera
  3. Såååå spännande Tinttii!!! :) Keep us updated!!!

    SvaraRadera