fredag 16 oktober 2009

Jag har en stalker!

Shit shit nu var det längesen jag skrev!
Men jag har varit alldeles för upptagen med allt annat.

Mycket som behöver uppdateras men det får bli senare.
Jag måste bara berätta att jag har lyckats skaffa mig en stalker!

Jag var i Umeå förra veckan och blev lite överförfriskad en kväll så jag fick lov att ta en taxi hem. Taxichaffisen som körde mig verkade trevlig och snäll. Skickade ett par sms senare på kvällen vilken jag tycker var omtänksamt.

Men idag fick jag ett till sms! Han inleder sms:et med "Hej snygging..." (sliskvarning) Och det värsta av allt... Han är i STOCKHOLM.
Jag är övertygad om att han har följt efter mig, han har säkert redan hunnit ta reda på min adress... Jag sitter på jobbet nu och är paranoid över att han strosar omkring här nu....

1 kommentar:

  1. vad har hänt här då?
    inget bloggande?:P
    du som var så aktiv ett tag:)
    allt bra?

    SvaraRadera